My Little Black Raisin Heart


Pentru cei care nu stiu chestia asta de cand cu intoarcerea mea cvasi-mesianica din Londra, urasc oamenii -si sunt foarte de stanga cu aceasta problema, ii urasc pe toti fara discriminare (cu exceptiile notabile a celor pe care ii iubesc :) ).
Sunt o masa de vite ovine si porcine hranite cu lingurita de televizor, virusi cu pantofi si ego-uri deviante care ne polueza constiinta colectiva si ne fac sa platim un pret psihic mult mai mare decat ne dam seama. Bimboes de ambele sexe care personifica paradigma unei societati dominate de o elita care dirijeaza majoritatea docila si supusa, prin intermediul institutiilor politice, religioase si economice si mass-media care informeaza, formeaza in minte colectiva o viziune a realitatii conforma cu a lor.
Fiecare noapte in oras ( b52, comandante..) imi umple inima mea mica si neagra cu ura si bila fata de ei.

Comments

Anonymous said…
hai sa mori tu...asa se intampla cu elitistii relativisti care nu cred in diferenta dintre bine si rau.
seamus said…
Si asa se intampla cu mine cand sunt fortat sa-i explic unui anonim ca, indiferent daca binele si raul sunt sau nu relative (si sunt), once again masele de proletariat, zilieri, pioni si psihologi de fotoliu imi strica mie ca individ liber sansa de a-mi explora propriul adevar si propria realitate pentru ca sunt prea prosti sa o faca singuri, cu viata lor, si uita ce inseamna o nenorocita de opinie.
Anonymous said…
Allow not your fear to lead to anger.
seamus said…
Yes, Master Decu. You are right:)

Popular Posts