Fac parte din generatia post-Cernobal.
Nimic n-o sa ma opreasca sa fiu eu insumi chiar si atunci cand acel "eu insumi" depaseste limitele normalului.
Se pare ca uneori ai nevoie de niste minti foarte proaspete si neobisnuite cu interactiunea cu mine (and my niggers) ca sa te poti vedea cu ajutorul altui sistem de referinta.
Poate intr-adevar am (avem?) o fascinatie pentru lugubru, pentru grotesc. Niciodata n-am inteles de ce noua baietilor ne place sa ne punem in situatii jenante, penibile si extrem de amuzante.
Cred ca o facem ca sa ne mentinem sanatosi, mental vorbind. Ai nevoie de un pic de insane zi de zi, o metoda sa refulezi, sa explorezi si sa uiti. La asta ma refer prin generatia post-Cernobal: am stat in pantec cu norul deasupra mea, am baut apa cu cesiu si nu are cum sa nu ma fi afectat :)

Comments

Popular Posts