truth-always somewhere in between

Niciodata nu m-am gandit sa incep jurnalul de pe blog fara sa am ceva important de spus.. altfel as fi cazut in capcana descriptiva a rutinelor de zi cu zi. Si, pana la urma, pe cine intereseaza cu cine am vorbit eu la facultate azi sau ce articol banal de ziar mi-a captat atentia in timp ce eram pe tron? Ei bine, azi am ceva de spus. As vrea sa intalnesc numai genul de persoane care nu considera club foot si lsf cele mai bune melodii de la kasabian. Dar in mintea mea cu orbita eliptica genul de om care vede pana si muzica unei trupe intr-un fel anume ma face sa vibrez ca o coarda de bas dezacordata dar attuned. Si cu o caldura anume pe care nu o s-o gasesti altfel decat langa foarte putine persoane pe lumea asta, care apreciaza aventura cunoasterii si gandirii nu numai in forma sofismelor si atotlaudatei cautari de sine. Care isi dau seama ca nici proprietarii de uzine si baleniere dar nici greenpeace nu au dreptate, si care stiu ca oricat de infailibila si utila e logica, viata de zi cu zi nu este o alegere intre a sau b. Poate e greu sa crezi ca fie nu exista conspiratii si lumea a luat-o razna la vale cam de cand primul homo sapiens a facut pipi in picioare, fie totul e o conspiratie si daca o negi faci parte din ea. Prefer sa nu imi bat capul cu extreme si paradigme usor limitate si care ne cer atat de multa energie incat putin ne ramane pentru noi in fiecare zi... Atat am de spus. Azi :)

Comments

Popular Posts