Something about me

"Viata merge mai departe"
Iata un motto care mie imi repugna de cele mai multe ori, in circumstantele cele mai uzuale si cele mai banale.
Dar recunosc cu mirare ca exista totusi ceva in spatele acestei zicale.
Cateodata trebuie sa dai drumul unor lucruri, pentru a putea merge inainte. Cateodata, ai nevoie de unele lucruri ca sa poti continua. Dar indiferent de ce pierzi sau ce pastrezi, va merge totusi undeva bine.
Nu am remuscari, nu am regrete. Nu uit, si cateodata mai si iert. Nu imi place viata "ancorata", legata de ceva ci din contra, apreciez optiunile si sentimentul de a putea renunta la ceva, sau de a putea iesi din ceva, exact atunci cand vrei tu, si sa poti face acest lucru oricand vrei tu. Nu voi intra niciodata in situatii care sa ma lege sau sa ma oblige, si lucrurile care le fac cu placere nu le voi mai placea cand sunt obligat sa le fac. Nu fug de responsabilitate - din contra, imi place responsabilitatea, dar de asemenea apreciez oportunitatea pentru optiune.
Nu ma voi impune niciodata asupra celor pe care ii iubesc. Si iubesc cu toata inima, cand o fac. Putina lume stie ce inseamna sa iubesti insa cu toata forta, si ce poti sa faci cand iubesti. Regretele si negarea nu inseamna iubire adevarata. Iubire adevarata inseamna intelegere, respect, si puterea de a recunoaste lucrurile pentru ceea ce sunt. Iubire inseamna sa poti sa dai drumul, sa lasi, sa intelegi, si sa nu ceri nimic.
Multumesc din suflet celor ce m-au iubit, si celor ce m-au lasat sa-i cunosc si sa-i iubesc. Recunosc ca am gresit fata de unii dintre ei, si greselile si regretul le voi purta intotdeauna. Stiu ca de multe ori n-am fost atat de bun cat puteam, dar mai stiu si ca intotdeauna m-am straduit cat am putut de mult sa fiu cat pot de mult - chiar daca nu a parut asa.
Asa incep noile capitole. Intotdeauna exista putina durere care sa marcheze o trecere, dar durerea dispare. Este un echilibru natural si cursiv intre varfuri si depresiuni, intre bun si rau, intre placut si neplacut.
Iert. Permit. Uit. Inteleg. Nu ma leg de nimic - daca apar oportunitati pentru ceva mai bun, intotdeauna voi profita de ele. Fara remuscari - asa e viata. Merge mai departe? Cu siguranta.

Nu accept compromisuri. Niciodata. Daca fac ceva, o fac pentru a o face bine. Altfel, mai bine sa ma lipsesc decat sa fac ceva stiind ca as putea face-o mai bine, sau sa primesc ceva ce ar putea fi mai bun. Nu pot. Si nici nu accept compromisuri din partea altora, mai ales cand stiu ca merit mai mult. Cer doar doua lucruri: sinceritate si respect. Nu iubire, nu alte sentimente, nu fantasme, nu basme, nu plasmuiri, nu scenarii, nu vise, nu exagerari, victimizari sau subestimari. Si mai ales nu cer altceva. Nu ma leg eu de nimic, si nu astept promisiuni sau eforturi din partea altora. Ci sa fie in my life, along for the ride, as long as they feel like it. Atata timp ca sunt onesti.

Inca o data, multumesc ca m-ati iubit si ca m-ati lasat sa iubesc.

Comments

Popular Posts