I hate WoW


I utterly hate it. I despise it.
It's as insidious as those would-be heaven-delivering bolognese sauce jars that seem to always bust your nuts at home.
WoW and a bolognese jar? Hah. They're both shiny, and fresh, and hip, and they both disseminate information in such a way, that we the masses are forced to base our conclusions on erroneus..
Oh wait. wrong meeting!
Pana la urma?
Te tine pe intravenos. Te ameteste cu miasma dulceaga si iti promite orgasme veritabile (vezi pachetul) minus asteriscul care te avertizeaza ca rezultaltele scad in calitate pe masura utilizarii repetate. Dau bani cu carul sa-l joc, e o relatie de love-hate, ma consuma si in acelasi timp ma dezgusta, ma trage de mana sa-i pun mana pe sani si-n acelasi timp imi da o palma ca n-am platit intai, ma mustreaza ca n-am t10 full si ca nu-s in stare sa fac 5000 dps iar in acelasi timp imi spune ca-i ok, ca am timp, ca trebuie rabdare, doar am doar 23 de ani si multi de-acum ii vrea sa-i petrec cu ea.
Fucking shit.
Proffesional help is being sought at this point.

Comments

Popular Posts