It's in your head, in your head (zombie!)

Cand eram mic eram foarte impresionabil.
Voiam sa ma fac bodyguard pentru Iliescu pana taicameu mi-a subliniat faptul ca ar trebui sa sar in fata vreunui glont pentru el. Asa ca am renuntat la idee.
De asemenea, taicameu a reusit sa ma convinga, cu destula usurinta, ca te poti imbolnavi de ceva daca te gandesti suficient de mult la ea. Presupun ca era un subterfugiu sa ma faca sa nu ma mai gandesc panicat la toate maladiile de pe discovery channel si sa nu ajung vreun ipohondru. Cert este ca pentru o vreme panica s-a instalat din cauza afirmatiilor lui, nu din cauza discovery channel-ului. Aflam despre vreo boala sau sindrom nou, imi intra in minte, dupa care purtam dialectica vietii mele in my head : "yeah, it does sound nasty...wait, i should stop thinking about it! i don't want to catch it! maybe it's too late - oh no, am i thinking it? am i getting it? how do i stop this? what if i'm thinking myself into it now? ARGH!! must.stop.thinking.about.it!"
Cateodata adevarul este mult mai usor de inghitit. :)

Comments

Popular Posts